2014. szeptember 1., hétfő

Alapozók világos bőrre

Világ életemben szenvedtem, hogy megtaláljam a számomra tökéletes alapozót, mert nagyon világos a bőröm és erősebb fedésre is van szükségem, tehát úgy gondoltam hasznos lenne erről egy bejegyzést írni az olyan hófehérkéknek, mint én. Tapasztalataim szerint drogériában lehetetlenség extra világos bőrre alapozót találni, egy nap elhatároztam , hogy inkább rászánok több pénzt egy minőségi termékre.
Hosszas keresgélés után a Mac-nél találtam meg a számomra megfelelő fedésű és színű alapozót. Szerintem a  Mac-nél bárki megtalálja a számára tökéletes terméket, akkora a választék színekben és textúrában egyaránt.


Face & Body

Kezdem a leggyengébb fedésű alapozóval, a Face & Body-val így haladva az erősebb fedések felé.
A Mac-nél a színek 2 kategóriára vannak bontva lehet N (F&B) vagy NW (minden más alapozónál) , ezek a betűk a rózsaszín pigmentáltságot jelölik. A C (F&B)  vagy NC pedig a sárgás tónust jelöli.
Sajnos a rózsaszínes pigmentáltságú alapozók általában sötétebbek, de szerencsére emiatt a színskála bővebb világosabb árnyalatokkal.
De nem a Face & Body-nál. Talán az átlátszósága, miatt ez nem olyan gond bár zsíros bőrön hajlamos besötédni. Ez az alapozó inkább normál/száraz bőrre való.
Ezt a terméket azért nagyon szeretem, mert nem látszik. Tényleg ez az az alapozó ami LÁTHATATLAN.
Gyenge a fedése, de mégis, mintha egy második bőrréteget hozna létre, és egyenletessé teszi a bőrt.

Bal oldalon pure white F&B, szeretem más alapozóval keverni (csak pro store-ban lapható), középen C1, jobbra N1.Látható, hogy az utóbbi sötétebb, pedig ugyanaz a számozás.
Mineralize Moisture SPF 15

Kitűnő alapozó idősebbeknek vagy akinek nagyon száraz a bőre. Gyönyörűen feltölti a bőrt, közepes fedésű, szatén fényű. Anyukámon ezt használom, és rendszeresen azt hiszik valami komoly turpisság történt az arcával, úgy kisimul.

Mineralize Moisture SPF15 Nc20

Matchmaster SPF15

Nagyon szeretem a Matchmaster-t hétköznapokra. Közepes fedésű, de szerintem simán felépíthető teljes fedésre. Zsíros bőrre szuper, púderesre szárad. Ennek az alapozónak más a számozása , mert egy tónusú, már a neve is magáért beszél, illeszkedik a bőrszínünkhöz, bár én úgy vettem észre inkább a sárgás lányokon mutat jobban.
1.0 a legvilágosabb árnyalat.

Matchmaster SPF15 1.0
 Studio Fix Fluid SPF15

Egyik legnépszerűbb termék. Teljes fedésű, púderesre szárad, zsíros bőrre kitűnő, de kevésbé problémás normál bőrre is megfelelő hidratáló krémmel keverve. Tökéletes porcelánbőr hatást biztosít.
Legvilágosabb árnyalatok az NC15, NW13 és 10. Szeretem, mert nem kell nyüglődnöm a keveréssel.

Studio Fix Fluid SPF15 NW13

Studio Sculp SPF15

Szintén nagy kedvenc. Teljes fedésű, de enyhén szatén fényű. Nagyon szép normál, száraz bőrön. Szerintem ha valakinek nem túl zsíros a bőre, de maszkosnak találja a matt hatást akkor ez az alapozó még simán belefér, nem fog elmászni púderrel.
Legvilágosabb árnyalatok NC15/NW15.

Studio Sculpt SPF15 NW15
Finish

Korrektorok

 Személy szerint én nagyon szeretem a Studio Conceal palettát, mert 6 szín van benne melyet nem csak a hibák elfedésére használom hanem árnyékolásra vagy highlightolásra is.
A Pro Longwear Concealer-t pedig azért szeretem, mert nagyon tartós, fesztiválokat is kibír, szemhéjpúderalapnak is jól működik.

Studio Conceal and Correct paletta light és Pro Longwear korrektor NW15
Púderek

Alapozó fölé már nem szeretek extra fedést felvinni ezért átlátszó púdereket szoktam használni magamon és máson is. A Blot púder szuperül eltünteti a kifényesedést, a transzparens szintén, viszont ennek van egy kis photoshop hatása, kisimítja az apró ráncokat ezért szeretem érettebb hölgyeken használni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése