2014. június 27., péntek

Visszafogott vintage smink

Mostanában valahogy nem volt kedvem a vörös rúzshoz és inkább valami natúrabb sminkkel akartam kísérletezni.. Az erős rúzsok használata nélkül szerettem volna a 40-es évek stílusánál maradni.
 A szememre csak egy kis paint potot tettem. Két színt használtam a Painterly-t ami a kedvenc alapom, és egy Stormy Pink nevű színt.Végül egy kis szempillaspirál. Ha autentikus szerettem volna maradni ragaszkodva a 40-es évekhez  akkor csak beige szemhéjpúdert használok a szemhéjamon (többnyire ezt az egy színt használták/volt elérhető a háború alatt) , de szeretem a zöldeskék szememet egy kis lilával kiemelni.
 Az ajlkaimat úgyanúgy ceruzával és rúzzsal kifestettem, mintha egy klasszikus vörös szájat készítettem volna, csak természetes színeket használtam.
 Termékek amiket használtam:

 Arc:
Mac Matchmaster 1.0
Mac Blot Powder light
Mac Pink Swoon pirosító

Szem:
Mac  Painterly, Stormy Pink paint potok
Mac In Extreme Dimension szempillaspirál

Szemöldök: 
Bobbi Brown  Camel szemhéjpúder

Száj:
Mac Whirl szájkontúr ceruza
Mac Runway Hit rúzs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése