2014. május 25., vasárnap

Unikornis paták


Csilli-villi nyári lakkok


Próbálom kerülni a csillogós lakkok használatát, mert katasztrófa az eltávolításuk de egyszerűen nem tudok nekik ellenállni. Főleg , hogy itt a tavasz és valami élénk színhez kaptam kedvet.

Kétféle lakkot használtam ehhez a manikűrhöz, úgyhogy most két márkáról is beszélnék.
Az első réteget egy fukszia színű Moyra gél lakkal vittem fel. Nagyon meg vagyok elégedve ezzel a márkával, gyorsan szárad és tartós. Az állaga krémes, két rétegben valóban olyan , mintha zselé réteg lenne a körmömön. Az ára pedig igazán kedvező ,ugyanis pár száz forint!
Ha valaki pedig a Mac Girl About Town lakk olcsó verzióját keresi hát itt a megoldás.


A következő réteg pedig egy tavaly nyári limitált Mac lakk, melynek neve Scorching Haute ( Temperature Rising kollekció) . Ezzel már kevésbé vagyok megelégedve, mert rólam a Mac lakkok nagyon hamar lepattognak. Valamint azért is kellett előtte felvinnem a másik lakkot , mert nem igazán fed, minimum 3 rétegben kell felvinni, mire hasonló eredményt kapok.
Dehát a sok negatívum ellenére ki tudna ellenállni ilyen szikrázó glitternek???

Mindezt összevetve, és számos márka tesztelése után nálam eddig a Moyra lakkok teljesítenek a legjobban, be is szereztem még néhány színt és folytatom a gyűjtögetést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése